Porządek obrad
-
otwarcie sesji i powitanie,
-
stwierdzenie prawomocności,
-
zgłoszenie i odczytanie uwag do porządku obrad przez radnych.
1.
Zgłoszenie wniosków i interpelacji.
3.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Różanówka;
b)
w sprawie wprowadzenia zmiany w Uchwale Nr XXXVII/356/2023 Rady Gminy Siedlisko z dnia 24 stycznia 2023 roku w sprawie uchwalenia statutu Sołectwa Różanówka;
c)
w sprawie przyjęcia „Rocznego programu współpracy Gminy Siedlisko z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 r.”;
d)
w sprawie ustalenia zasad zwrotu wydatków na pomoc rzeczową w postaci węgla dla osób i rodzin korzystających ze świadczeń pomocy społecznej;
e)
w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od tych opłat a także trybu ich pobierania;
f)
w sprawie ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości powstałej w wyniku jej podziału;
g)
w sprawie zmiany do Uchwały Nr XXII/150/2016 Rady Gminy Siedlisko z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie ustalenia stawki dotacji przedmiotowej dla Samorządowego Zakładu Budżetowego w Siedlisku;
h)
w sprawie ustalenia stawki dotacji przedmiotowej na 2024 rok do 1 szt. zalegalizowanego wodomierza na SUW z terenu Gminy Siedlisko;
i)
w sprawie w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;
j)
w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2024 rok;
k)
w sprawie zmiany uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024-2037.
4.
Sprawozdanie Wójta Gminy Siedlisko z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Przyjęcie protokołu Nr VI/2024 z sesji Rady Gminy Siedlisko.
1.
Odpowiedzi na wnioski, interpelacje i zapytania sołeckie.
2.
Informacje, wnioski i zapytania mieszkańców.